Bank of America, a doua banca din SUA, a anuntat, joi, cresterea profitului cu 41%, pentru al treilea trimestru al anului 2006.

Oficialii bancii isi explica aceste rezultate ca urmare a majorarii comisioanelor pentru cartile de credit si a vanzarii unei unitati braziliene.

Profitul net al bancii cu sediul central in localitatea Charlotte, din Carolina de Nord, a crescut cu 5,42 miliarde de dolari, ceea ce inseamna 1,18 dolari pentru o actiune, comparativ cu 3,84 de miliarde de dolari, respectiv 95 de centi actiunea, inregistrate anul precedent.

Rezultatele reflecta si achizitia, in valoare de 34,2 miliarde de dolari, a corporatiei MBNA, la 1 ianuarie, care a transformat Bank of America in cel mai mare emitator de carti de credit de pe piata americana.

Veniturile provenite din serviciile de carduri au crescut cu 137%, in al treilea trimestru al anului 2006, la 5,33 miliarde de dolari.

Vicepresedintele Fiduciary Trust Co., Michael Mullaney, a declarat ca rezultatele Bank of America depasesc estimarile celor de pe Wall Street. "Rezultatele Bank of America au fost apreciate in consiliul de conducere.

Achizitia companiei MBNA se dovedeste a fi o investitie profitabila", a declarat Mullaney.

Rezultatele Bank of America includ si un castig de 720 de milioane de dolari din vanzarea unitatii Bank of Boston bancii braziliene Banco Itau.

Veniturile au crescut cu 32%, la nivelul de 18,65 miliarde de dolari, peste previziunile care indicau venituri de 17,97 miliarde de dolari
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri