Grupul Electrolux, al doilea producator mondial de electrocasnice a anuntat miercuri ca a inregistrat profituri pentru al treilea trimestru al 2006 de 1,14 miliarde de coroane, peste estimarile pietei, adaugand ca va plati aproximativ 5,6 miliarde de coroane drept dividende.

Firma a anuntat un profit inainte de plata impozitelor de 1,14 miliarde de coroane suedeze (155,2 milioane de dolari), in crestere fata de suma de aproximativ 833 milioane de coroane inregistrata pentru aceeasi perioada a anului trecut, intrecand si estimarile realizate pentru Reuters de un grup de zece analisti, care preconizau profituri de 1,10 miliarde de coroane.

Actiunile Electrolux au atins la inchiderea sedintei bursiere de marti suma de 122, 25 de euro pe actiune. "Suma de bani pe care o vom distribui va fi benefica pentru actionarii nostrii, oferindu-ne premizele financiare necesare luarii unor decizii privind viitoarele obiective si provocari", a declarat potrivit NewsIn, directorul executiv, Hans Straberg, intr-un comunicat.

Analistii au estimat pentru Reuters la inceputul acestui an ca grupul Electrolux va oferi o plata suplimentara a dividendelor in cursul anului intre 4,6 miliarde si 6,2 miliarde de coroane. Grupul, producator de aspiratoare, masini de spalat, frigidere si congelatoare se afla in plin program de cheltuire a unei sume intre opt si zece miliarde de coroane ce are drept obiectiv reducerea costurilor de productie, relocarea a jumatate din uzinele de productie din Europa si America de Nord si concedierea a mii de angajati.

Vanzarile nete ale firmei , care vinde produse sub brandurile AEG, Zanussi si Frigidaire, au crescut usor pana la 26,09 miliarde de coroane pentru al treilea trimestru, peste valoarea inregistrata in urma cu un an, de 25,95 miliarde de coroane.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri