Vanzarile si castigurile operationale ale principalului operator de retail din Germania, Metro AG au crescut in cel de-al treilea trimestru al anului curent, inregistrand castiguri de 281,4 milioane de euro, dar grupul intampina in continuare o concurenta acerba pe plan national.
In Germania, diviziile de vanzare de alimente si vanzare cu amanuntul nu au inregistrat cresteri in ceea ce priveste vanzarile in timp ce pierderile au continuat sa creasca, anunta NewsIn.

Metro a precizat marti ca suma totala a castigurilor inainte de plata taxelor s-a majorat cu 4,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, atingand 281,4 milioane de euro (358 milioane de dolari).

Un grup de analisti a estimat pentru Reuters ca grupul german de retail va inregistrat castiguri in medie de 304 milioane de euro.

Vanzarile grupului au crescut cu 6,3% pana la nivelul de 14,13 miliarde de euro, in mare masura identic cu plafonul estimat de grupul de analisti pentru Reuters, care preconizasera un nivel al vanzarilor de 14, 085 miliarde de euro.

Metro a adaugat ca momentan estimeaza ca vanzarile pentru anul 2006 sa creasca cu 6% fata de anul 2005.

Metro a intrat pe piata din Romania in 1996 prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. in prezent, reteaua numara 23 de magazine.

Metro cash& carry Romania este parte integranta a Metro cash&carry International, divizie a companiei germane Metro Group. Celelalte divizii sunt Media Markt, Saturn, hipermarketurile Real, supermarketurile Extra si Galeria Kaufhof. Corporatia a avut in 2005 o cifra de afaceri de 55,7 miliarde de euro.

La ora actuala, grupul Metro este prezent in 30 de tari si are in jur de 250.000 de salariati in peste 2.200 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri