Grupul financiar belgiano-olandez Fortis a lansat, in Rusia, o subsidiara specializata in asigurari de viata, Fortis Life Insurance, companie pentru care va declansa, in curand, o campanie de marketing si promovare, a anuntat Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Subsidiara rusa a Fortis se va concentra, in special, pe trei tipuri de produse financiare: asigurari de viata pentru copii, cu acumulare pentru finantarea studiilor si planuri de protectie financiara a familiilor, produse care vor fi comercializate prin internet si prin telefon, precum si planuri de pensie pentru corporatii, destinate angajatilor marilor companii din Rusia, potrivit publicatiei germane citate de Newsin.

"Fideli strategiei noastre de dezvoltare prin intermediul unor canale multiple de distributie, precum si intentiei noastre de a ne extinde pe piete externe, am decis sa abordam piata rusa, care este una dintre cele mai promitatoare din regiune, datorita ritmului sau accelerat de crestere si a populatiei sale, care are nevoie de protectie financiara de calitate si pe termen lung", a declarat presedintele diviziei de asigurari a grupului Fortis, Peer Van Harten, citat de Frankfurter Allgemeine Zeitung.

"Companiile rusesti sunt de multa vreme la curent cu brandul Fortis, datorita activitatilor noastre in alte domenii, cum ar fi retailul sau exportul de finantare", a spus, cu aceeasi ocazie, directorul Fortis Life Insurance Rusia, Maarten Pronk. "Acum lansam, in Rusia, unul dintre cele mai importante segmente ale activitatii noastre, asigurarile, si speram sa devenim, in curand, lideri de piata in aceasta tara", a adaugat Pronk.

Grupul financiar belgiano-olandez Fortis este prezent, din luna decembrie 2006, si in Romania, dupa achizitia companiei independente de leasing Global Leasing, in urma unei tranzactii a carei valoare nu a fost data publicitatii.

"Achizitia firmei Global ne asigura un avanpost imediat pe piata de leasing din Romania si reprezinta platforma ideala pentru desfasurarea planurilor noastre strategice pentru reteaua noastra europeana de leasing si modelul Vendor Leasing, beneficiind in acelasi timp de cresterea asteptata in viitor in Romania. Pe langa aceasta, viitorii nostri clienti vor avea acces direct la reteaua noastra europeana, de 121 de centre de afaceri din Europa si Asia", declara, cu aceasta ocazie, presedintele Fortis Lease Group, Philippe Delva, intr-un comunicat.

Fortis este un furnizor international de servicii financiare implicat in activitati bancare si de asigurari, cu o capitalizare de piata de 42,1 miliarde euro la sfarsitul anului 2006, si se numara printre primele douazeci de institutii financiare din Europa. Dupa primele noua luni ale anului 2006, profitul net al grupului Fortis a inregistrat valoarea de 3,6 miliarde euro, in crestere cu 19% fata de perioada similara a anului precedent, 2005. Grupul este prezent in 50 de tari si dispune de 59.000 de angajati.

In 2005, volumul total al afacerilor de pe piata rusa a asigurarilor a fost de peste 6,96 miliarde euro, in crestere cu aproape 30% fata de anul precedent, 2045, iar specialistii estimeaza ca, in 2006, s-a inregistrat o crestere a pietei cu 20%, fata de 2005, pe fondul cresterii puterii de cumparare a populatiei si a dezvoltarii pietelor auto si imobiliara, inclusiv a creditului ipotecar.

Potrivit Fitch Ratings, inasprirea normelor de supraveghere a asigurarilor din Rusia va duce, in 2007, la diminuarea numarului de companii de pe piata, precum si la intarirea puterii financiare a industriei ruse a asigurarilor, in intregul ei. in decursul anului 2006, autoritatile ruse de supraveghere a asigurarilor au retras licenta de functionare unui numar de 133 de societati de asigurari, care nu au reusit sa se incadreze in plafonul minim legal privind capitalul social.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri