O suta de panouri publicitate cu portrete ale unor diverse persoane, cu numele acestora si inscriptia "Mi-e rusine cu premierul meu" au aparut pe strazile din Cehia in urma cu cateva zile, fiind vorba de o initiativa publicitara prin care este criticat premierul Andrej Babis, pentru implicarea sa in cateva afaceri controversate, informeaza Digi24.

Babis a fost pus sub acuzare intr-un caz de deturnare de fonduri europene, datand din perioada 2007-2008. Detractorii lui ii reproseaza si conflicte de interese, dar si presupusa colaborare cu politia secreta comunista StB inainte de 1989. Cu toate acestea, premierul, in varsta de 64 de ani, a respins aceste acuzatii si a denuntat o "campanie de defaimare".

"Nivelul de rusine cauzat de premier este atat de ridicat incat necesita o reactie", a tinut sa precizeze Jaroslav Polacek, proprietarul agentiei de publicitate PRodukujeme, organizatoare a campaniei.

Orice persoana care il critica pe Babis se poate fotografia si apoi poate aparea pe un mare panou publicitar in schimbul sumei de 175 de euro.

Este o campanie similara cu cea lansata in 2005 contra premierului social-democrat Stanislav Gross (1969-2015), care se confrunta atunci cu dezvauiri privind originea indoielnica abanilor prin care si-a cumparat apartamentul.

Polacek a condus mult timp campanii electorale ale partidului de dreapta TOP 09, foarte critic la adresa lui Babis.

In ciuda controverselor, partidul lui Babis a castigat alegerile legislative din 2017 cu 29,64% din voturi si sondajele continua sa-l dea favorit cu 30 la suta din intentiile de vot.

Premierul i-a invitat pe toti participantii la aceasta campanie la o cafea, pentru a-i convinge ca nu au de ce sa le fie rusine si ca "reprezinta bine Cehia in lumea intreaga", insa a fost refuzat.

Sursa foto: Shutterstock / scarcscarc

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri