OTP Bank va cheltui 4 mil. euro pentru rebrand

OTP Bank planuieste sa introduca o noua imagine a marcii si un nou logo care o vor costa patru milioane euro, iar schimbarea principala ar consta in transformarea logoului din patrat in cerc, insa va mentine culoarea verde, a declarat analistul Wood&Co Jiri Stanik.

Costul schimbarii imaginii de marca care se ridica la patru milioane de euro este totusi neglijabil si reprezinta 0,5% din profitul net estimat pentru 2006 al OTP Bank, considera Stanik. "Spre comparatie, Cesky Telecom a cheltuit mai mult de 15 milioane de euro ca sa-si schimbe denumirea in Telefonica O2", a aratat analistul de la Wood&Co, potrivit NewsIn.

Schimarea va fi aplicata tuturor unitatilor bancare ale OTP, bancomatelor si cardurilor. "Probabil ca toate subsidiarele din strainatate ale OTP vor face la fel", a mentionat Stanik.

OTP Bank are, in prezent, o retea de peste 1.250 de unitati si mai mult de 11 milioane de clienti in noua tari din estul si centrul Europei. Banca ungara este prezenta in Romania prin subsidiara OTP Bank Romania, care avea active de 1,99 miliarde lei (564 milioane euro) la sfarsitul lunii septembrie si controla 1,32% din piata bancara din Romania.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri