Directorul executiv al grupului Chrysler, Tom LaSorda, a declarat ca al treilea producator american isi reconstruieste relatiile cu dealerii, dupa ce o criza de inventar a provocat companiei pierderi de 1,5 miliarde de dolari in al treilea trimestru, informeaza Reuters citata de NewsIn.

LaSorda a declarat ca producatorul auto si-a reformat abordarea pentru comenzile de autovehicule pe fondul criticilor raspandite ale dealerilor, care s-au plans ca sunt nevoiti sa accepte un inventar nedorit si costisitor de camioane si camionete, care impunea conditii nepopulare.

"I-am readus pe dealeri de partea noastra si veti vedea ca ii vom pastra", a declarat LaSorda, inaintea primei sale intalniri in calitate de director cu reprezentantii celor aproximativ 3.800 de dealeri americani ai Chrysler.

Asociatia Nationala a Dealerilor de Automobile isi desfasoara conventia anuala in Las Vegas, intre 3 si 6 februarie.

LaSorda a adaugat ca planul de restructurare a Chrysler, care ar trebui sa fie anuntat in data de 14 februarie, in acelasi timp cu rezultatele financiare ale companiei-mama, DaimlerChrysler AG, pentru trimestrul patru al anului trecut, va include o serie de "schimbari" in cadrul operatiilor de productie.

Acesta a refuzat sa dea detalii privind planul care, potrivit Reuters, ar trebui sa includa desfiintari ale locurilor de munca, inchiderea de uzine, schimbari ale programelor de productie si masuri de reducere a costurilor de productie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri