Gaz de France a anuntat majorarea cu 21% a vanzarilor din 2006, sub estimarile pietei, pe fondul cererii substantiale si a majorarii preturilor gazelor naturale in Franta.
Compania de stat, specializata in livrarea de gaze naturale a obtinut in 2006 venituri de 27,64 miliarde euro (35,9 miliarde dolari). Valoarea depaseste nivelul veniturilor obtinute in 2005, de 22,87 miliarde euro, fiind insa sub estimarile analistilor, care, chestionati de Reuters, au mizat in medie pe venituri de 28,36 miliarde euro. Fata de anul precedent, vanzarile au crescut cu 24%.

GDF a confirmat ca se asteapta ca, pentru anul trecut, nivelul castigurilor inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare sa depaseasca cinci miliarde euro, iar veniturile sa fie de peste 2,2 miliarde euro, informeaza NewsIn. Compania a propus pentru data de 25 iunie o intrunire extraordinara a actionarilor pentru a vota in ceea ce priveste fuziunea cu Suez, aceasta afacere fiind sprijinita de guvernul francez in februarie 2006 pentru a elimina posibilitatea unei preluari de catre compania italiana Enel.

GDF fuzioneaza grupul francez de electricitate Suez, tranzactie care se ridica la 80 miliarde euro. Fuziunea a fost insa amanata de decizia curtii constitutionale franceze care a decis ca acest proces nu poate demara inainte de finalizarea liberalizarii pietelor energetice ale Uniunii Europene, la data de 1 iulie 2007.

Fuziunea a devenit un subiect foarte important al alegerilor prezidentiale si legislative ce urmeaza in Franta. Socialistii aflati in opozitie au declarat ca in cazul in care vor ajunge la putere vor revoca aceasta decizie de fuziune, preferand fuziunea dintre GDF si EDF, pentru a crea un gigant european al energiei.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri F