Celebra companie americana intentioneaza sa-si dubleze achizitiile de materie prima ľ cafea ľ din estul Africii in urmatorii doi ani, precum si extinderea creditului acordat fermierilor locali ľ aproximativ 1 milion de dolari pentru microfinantarea acestora, in scopul imbunatatirii calitatii boabelor, informeaza BBC.
Starbucks, ocupanta locului cinci in topul celor mai cunoscute branduri din lume, a anuntat, de asemenea, infiintarea unui centru de suport pentru fermierii din regiunea de est a continentului african.

Anul trecut, gigantul american a cumparat cafea in valoare de 294 milioane de dolari, 6% provenind din Africa, procent ce va ajunge in 2009 la 12%.

Starbucks negociaza de cateva luni si cu statul etiopian, care doreste sa inregistreze si sa comercializeze in SUA trei marci de cafea: Sidamo, Harar si Yirgacheffe.

Exista insa voci care sustin ca Starbucks ingreuneaza demersul Etiopiei de a obtine recunoasterea marcilor sale, prin influenta exercitata in cadrul Asociatiei Nationale a Cafelei din SUA.

Acuzatiile au fost negate de catre oficialii companiei, care au adaugat ca interesul lor este sa ii ajute pe fermieri in demersul lor de imbunatatire a calitatii si cantitatii produselor obtinute.

Initial aparuta sub denumirea ôStarbucks Coffee, Tea and Spiceö, compania a preparat pentru prima oara cafea in 1971. Micile sale magazine din Seattle au aparut datorita pasiunii comune pentru cafea si ceai a trei barbati - Jerry Baldwin, Zev Siegel si Gordon Bowker. Ambitia lor de a oferi consumatorilor cafea de cea mai buna calitate le-a condus afacerea catre succes. Un deceniu mai tarziu, Starbucks isi deschidea cel de-al patrulea magazin in Seattle.

Cafenelele Starbucks pot fi intalnite in peste 40 de tari ľ numai in Japonia si Marea Britanie sunt peste 100 de magazine Starbucks, prezenta acestora pe piata romaneasca lasandu-se asteptata.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Interna╚Ťional »


Setari Cookie-uri