Grupul de moda Armani a dezmintit o posibila vanzare, dupa ce designerului italian Giorgio Armani a declarat, intr-un interviu publicat de cotidianul german \"Handelsblatt\", ca este pregatit sa-si cedeze imperiul cui va da ma mult.
"Grupul Armani vrea sa clarifice ca nu are niciun proiect cu L'Oral", grupul francez citat de publicatia germana drept potential candidat si care colaboreaza deja cu Armani in industria parfumeriei si cosmeticelor, se arata intr-un comunicat de presa al companiei de moda."N-am acordat niciun interviu ziarului 'Handelsblatt'", se arata in comunicatul Armani, potrivit NewsIn.

Potrivit publicatiei germane, designerul Giorgio Armani a declarat ca este "gata sa vanda celui care ofera mai mult''.Un purtator de cuvant al grupului Armani, citat de agentia Ansa, a declarat ca Giorgio Armani ar fi spus aceste lucruri la o conferinta de presa de la Milano, luni seara, dar a fost "o gluma".

Analistii au speculat ca Armani (72 de ani) va vinde intreg grupul, mai ales ca nu are niciun copil caruia sa-l lase mostenire.Grupul Armani, evaluat la circa 5 miliarde de euro, cuprinde, pe langa linia traditionala 'Giorgio Armani', o linie mai tanara, 'Emporio Armani', o linie de decoratiuni interioare 'Armani Casa' si o serie de hoteluri.

"Sunt gata sa-i vand celui care ofera mai mult'', a declarat Armani, potrivit publicatiei germane. L'Oral, care colaboreaza deja cu Armani in industria parfumeriei si cosmeticelor, este citat ca un potential candidat.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri