Compania farmaceutică americană Moderna a anunţat miercuri că va comercializa viitorul său vaccin său împotriva COVID-19 la un preţ cuprins între 32 şi 37 de dolari doza, un ''preţ de pandemie'' care va depinde de asemenea de volumele solicitate de fiecare ţară, exprimându-şi totodată speranţa unui acces universal la vaccin, informează agenţia EFE.

''Lucrăm cu guverne din întreaga lume şi cu alte entităţi pentru a ne asigura că vaccinul va fi accesibil independent de capacitatea de plată'', a promis într-o discuţie cu investitorii consilierul delegat al companiei Moderna, Stephane Bancel.

Preţul va fi mai redus pentru acele ţări care solicită volume mari de vaccin, iar pentru o comandă ''mică'', adică una de ordinul a câteva milioane de doze, preţul va fi în intervalul menţionat, între 32 şi 37 de dolari, potrivit precizărilor companiei.

Acest preţ este superior celui de 19,5 dolari avansat de o altă companie farmaceutică americană, Pfizer, pentru vaccinul pe care aceasta îl dezvoltă împreună cu societatea germană BioNTech şi care, la fel ca în cazul vaccinului Moderna, se află la începutul fazei a treia de testare, ultima etapă a testelor clinice menite să certifice eficacitatea şi siguranţa administrării vaccinului.

Guvernul american a dublat luna trecută investiţia destinată companiei farmaceutice Moderna pentru susţinerea unui potenţial vaccin împotriva COVID-19, suplimentând cu 472 de milioane de dolari suma de 483 de milioane deja anunţată.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri