Compania elvetiana Nestle a anuntat o crestere cu 13,8% a profitului net in 2006, peste estimari, alimentata de afacerile alimentare si de bauturi, precum si de urcarea vanzarilor la aparatul de cafea Nespresso, informeaza NewsIn.

Profitul net a fost de 9,2 miliarde de franci elvetieni (7,4 miliarde de dolari), un nou record pentru cel mai mare grup alimentar mondial, depasind previziunile medii de noua miliarde de franci elvetieni, exprimate de catre 15 analisti intr-un sondaj Reuters. Profitul net de 8,1 miliarde de franci din 2005 a constituit, de asemenea, un record. Potrivit Reuters, se estimeaza ca actiunile Nestle vor deschide cotatia de joi in crestere cu 1,5%.

Grupul elvetian, ale carui 8.500 de marci includ apa Perrier, pastele fainoase Buitoni si ciocolata Smarties, a anuntat ca afacerea de alimente si bauturi a fost principalul motor al cresterii in 2006.

Nestle a anuntat si o crestere de 15,6% a valorii dividendelor, pana la 10,40 franci elvetieni. Reprezentantii companiei au declarat ca o rascumparare de actiuni este improbabila pe termen scurt, insa directorul executiv Nestle, Peter Brabeck, a afirmat, intr-o emisiune televizata, ca ar putea lua in calcul aceasta optiune spre sfarsitul acestui an.

Vanzarile aparatului de cafea Nespresso au crescut cu 42% anul trecut, iar produsele precum laptele cu ciocolata, inghetata si produsele nu tritive au avut, de asemenea, o evolutie pozitiva. Compania a mai anuntat ca isi va accelera transformarea "intr-o companie de nutritie si sanatate" in 2007 si ca va investi mai mult in marci, dezvoltare si cercetare.

La nivel de grup, vanzarile au progresat cu 8,1% in 2006, pana la 98,5 miliarde de franci, cu putin peste estimarile de 98,3 miliarde de franci elvetieni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri