Orkla a incheiat o intelegere pentru achizitionarea companiei MTR Foods din India, producator de alimente vegetariene si in functie de evaluarea pietei.

"Datorita acestei achizitii vom putea considera piata din India ca o posibila platforma de crestere pentru domeniul bunurilor de consum de marca Orkla din apropiere. MTR Foods activeaza pe o piata aflata in crestere. Ne asteptam sa alocam o perioada de timp cunoasterii si evaluarii situatiei de acolo inainte de a lua decizii cu privire la viitoarele investitii strategice in India", a declarat vicepresedintele executiv al Diviziei bunurilor de consum Orkla, Torkild Nordberg.

MTR Foods este lider in India, pe piata produselor vegetariene, respectiv meniuri gata preparate, condimente si mirodenii.

Divizia bunurilor de consum a companiei Orkla cuprinde Orkla Foods si Orkla Brands, iar produsele ajung pe pietele din regiunea nordica si statele baltice. De asemenea, aceasta divizie este prezenta si pe pietele din Polonia, Austria, Rusia si Romania. in domeniul bunurilor de consum, brandurile Orkla au dus la cresterea veniturilor cu 9 %, in ultimul trimestru al anului 2006, iar cel mai mare profit s-a inregistrat pe pietele nordice.

Orkla Foods Romania este o companie integral norvegiana, infiintata in mai 2002, in urma achizitiei Topway Food. Compania face parte din grupul Orkla, care este cotat la bursa din Norvegia, activand in domeniile bunurilor de consum de marca, media, chimiei si investitiilor financiare.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri