Participarea la un concert LIVE a devenit o amintire frumoasă pentru mulți dintre noi, însă nu și pentru fanii trupei de rock Flaming Lips, care a apelat la o soluție inedită, respectiv folosirea unor bule de plastic în care, atât ei cât publicul au stat pe parcursul concertului.

Organizat în Oklahoma City, concertul s-a desfășurat având atât trupa cât și spectatorii în bule de plastic individuale. Ideea de a performa în bule plastic a apărut la începutul pandemiei, însă planul inițial prevedea ca doar vocalistul să facă acest lucru, nu și restul trupei sau publicul și era mai mult un comentariu social decât o discuție despre virus, conform CNN.

Wayne Coyne, vocalistul trupei care a schițat planul de desfășurare a concertului în bule de plastic preciza că nu se aștepta ca problemele cauzate de pandemia de COVID-19 să țină atât de mult.

”Nu cred că cineva ar fi crezut, la mijlocul lunii martie, că va dura atât. Cred că toți ne-am gândit că această criză va dura o luna, poate două”, precizează Coyne care este încântat de felul în care arată bulele de plastic în care au susținut concertul "imi place cum arată, pentru că poți să fii cât de entuziasmat vrei, poți țipa cât vrei, dar nu poți infecta pe nimeni de lângă tine”, a mai declarat acesta.

SUA au atins sâmbătă, 17 octombrie, 8.100.662 cazuri confirmate de SARS-CoV-2 şi 219.156 de decese de COVID-19, potrivit unui bilanţ independent realizat de Universitatea Johns Hopkins, relatează EFE.

Sursa foto: printscreen CNN

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri