Un bărbat dintr-un orăşel situat în nord-vestul Germaniei, la graniţa cu Olanda, a fost atât de bulversat când a ajuns într-un oraş mai mare încât nu a reuşit să identifice locul unde şi-a parcat maşina timp de trei săptămâni.

Bărbatul de 62 de ani şi-a lăsat maşina într-o parcare supraetajată din oraşul Osnabruck, o localitate cu circa 165.000 de rezidenţi, la începutul lunii februarie după care s-a grăbit să ajungă la o întâlnire, potrivit Agerpres.

''Nici nu mai ştiu de câte ori am mers la Osnabruck ca să căutăm maşina'', a declarat fiica acestuia.

Nu primise niciun tichet cu numele parcării, iar bariera era lăsată întrucât automatul pentru tichete de parcare nu funcţiona, a mai spus fiica acestuia.

Bărbatul condusese din Bentheim, localitatea de domiciliu, în Saxonia Inferioară, până în Osnabruck pentru a ajunge la o întâlnire pe care o avea pe 3 februarie. Când a ajuns în oraş, a încercat să găsească rapid un loc de parcare în centrul oraşului, a lăsat maşina, iar ulterior nu şi-a mai amintit unde era clădirea, a povestit aceasta.

15 parcări și o mașină

În ultimele trei săptămâni, tatăl şi fiica au căutat în multe parcări din Osnabruck. În zona respectivă, există cel puţin 15 parcări, inclusiv unele subterane.

În urma unui apel lansat în presă, căutarea a luat în cele din urmă sfârşit pe 24 februarie. Un cetăţean binevoitor a luat legătura cu poliţia care a mers pe urma indiciului, potrivit fiicei.

Autovehiculul a fost găsit în parcarea unui hotel din centrul oraşului.

”Cel mai bine ar fi să nu mai meargă în Osnabruck, ci să stea în orăşelul nostru'', a mai spus fiica.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri