McDonald's vrea sa redefineasca termenul McJob

Divizia din Marea Britanie a lantului McDonald\'s va initia o campanie prin care intentioneaza sa schimbe definitia cuvantului McJob din dictionarul Oxford, informeaza BBC.

Oxford English Dictionary defineste termenul McJob ca fiind: "Un loc de munca nestimulant, prost platit, creat ca urmare a dezvoltarii unui sector din servicii, si care nu ofera prea multe perspective de viitor".

Reprezentantii McDonald's sunt de parere ca aceasta definitie este "expirata si inexacta".

Celebrul lant de fast-food planuieste sa realizeze o petitie publica in acest sens.

Cuvantul McJob a fost utilizat pentru prima data in Statele Unite in 1980 si a devenit extrem de popular in urma publicarii, in 1991, a cartii lui Douglas Coupland intitulata "Generatia X".

In versiunea online a dictionarului britanic a aparut in luna martie a anului 2001.

Anul trecut, McDonald's a initiat un slogan menit sa imbunatateasca imaginea companiei, care suna in felul urmator: "McPerspective - mai mult de jumatate din managerii nostri au inceput prin a lucra in restaurantele McDonald's. Nu e rau pentru un McJob".

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri