Cresterea cererii externe a neutralizat impactul negativ al intaririi euro asupra exporturilor germane si cea mai mare economie europeana continua redresarea puternica, a anuntat, marti, Ministerul Economiei german
Economia globala a inceput anul 2007 intr-o forma buna, au adaugat reprezentantii Ministerului, cu toate ca au mai spus ca exista riscul ca Japonia sa alunece catre deflatie. "Indiferent de tendinta durabila crescatoare a ciclului economic, economia japoneza se confrunta din nou cu riscul de a ajunge in deflatie", se precizeaza intr-un raport ministerial.
Comparativ, guvernul japonez a stabilit tinta de a iesi din deflatie pana la sfarsitul lunii martie. Germania isi pastreaza tendinta de crestere. "Economia germana ramane intr-o zona de crestere", au adaugat reprezentantii Ministerului german, care au precizat ca "o crestere continua si puternica a statelor terte, din afara Uniunii Europene a compensat pe deplin efectul daunator al intaririi euro".
Un consilier guvernamental german a declarat potrivit NewsIn ca economia statului ar putea creste cu peste 2% in acest an. Institutul economic de cercetare DIW a anuntat, de asemenea, ca va imbunatati prognoza de crestere pentru 2007, de la 1,7% la aproximativ 2%.
Produsul Intern Brut (PIB) german a crescut cu 2,7% anul trecut, cea mai buna rata de crestere din ultimii sase ani, alimentata de exporturile puternice, cheltuielile de investitii si redresarea, modesta totusi, a consumului privat.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.
Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.
În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Te-ar putea interesa și: