Retailerul de modă suedez H&M vrea să lanseze o nouă metodă de cumpărături pentru pasionații de shopping: o cabină de probă virtuală care să le permită clienților să încerce ținute rapid și ușor, fără a mai fi nevoiți să probeze efectiv hainele, scrie publicația Retail Detail.

Un prototip al cabinei digitale este planificat pentru vara anului 2021. În unele magazine germane, clienții își vor putea scana corpul și apoi primi un avatar: o imagine digitală exactă a lor.

Cu ajutorul unei aplicații, clienții își pot îmbrăca avatarul în diverse stiluri și ținute, pentru a vedea ce li se potrivește și pentru a facilita decizia de cumpărare.

Tehnologia este rezultatul unei colaborări între NeXR Technologies și H & Mbeyond, laboratorul de inovare din Berlin, care este responsabil pentru dezvoltarea și testarea produselor și serviciilor care sunt sau pot fi relevante pentru clienții H&M din întreaga lume.

Pe lângă îmbunătățirea experienței de cumpărare, H&M dorește să folosească tehnologia pentru a vedea ce impact poate avea asupra comportamentului de returnare al clienților.

„Căutăm întotdeauna soluții și tehnologii inovatoare care să facă experiența de cumpărături din retail mai facilă. Cu proiectul pilot, vrem să testăm împreună cu clienții noștri dacă aceste cabine de probă digitale îi pot ajuta pe clienți să aleagă stilurile și dimensiunile de îmbrăcăminte și, în cele din urmă, să ia o decizie de cumpărare”, spune Oliver Lange de la H & Mbeyond

Acestă cabină de probă virtuală nu este un concept nou. Un alt brand de fashion, Zalando, a mai experimentat tehnologia de realitatea augumentată în Madrid. Platforma de modă a deschis un magazin pop-up în care clienții puteau să-și scaneze corpul și să probeze îmbrăcămintea aleasă.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri