Metro mizeaza in 2007 pe majorarea vanzarilor cu 8-9%

Grupul german de retail Metro AG a anuntat miercuri ca mizeaza pe o majorare cu 8-9% a vanzarilor in 2007 datorita achizitiilor facute la sfarsitul anului trecut si cresterii diviziilor de electronice si de vanzari en-gros.

Cel mai mare grup de retail din Germania, ale carui vanzari au atins in 2006 nivelul record de aproape 60 miliarde euro (80 miliarde dolari), a anuntat potrivit NewsIn ca estimeaza cresterea profitului operational (EBIT) cu 6-8% in acest an.

"Am stabilit obiective ambitioase si suntem hotarati sa le indeplinim datorita cresterii constante a performantei si competitivitatii noastre", a declarat directorul executiv al Metro, Hans-Joachim Koerber.

Grupul Metro, al carui sediu central se afla la Dusseldorf, a declarat ca profitul operational pentru anul 2006 a crescut cu 10%, pana la 1,91 miliarde euro, sub nivelul mediu estimat pentru Reuters de un grup de analisti, care mizau pe un nivel al profitului operational de 1,963 miliarde euro.

In Germania, Metro a preluat anul trecut 85 de hipermarketuri ale grupului american de retail Wal-Mart, planuind sa mentina in activitate 70 dintre acestea sub marca Real. in plus, Metro a mai achizitionat si grupul polonez Geant, pentru a sustine divizia Real din strainatate.

Metro a intrat pe piata din Romania in 1996 prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. in prezent, reteaua numara 23 de magazine. Metro Cash& Carry Romania este parte integranta a Metro Cash&Carry International, divizie a companiei germane Metro Group. Celelalte divizii sunt Media Markt, Saturn, hipermarketurile Real, supermarketurile Extra si Galeria Kaufhof. Grupul Metro este prezent in 30 de tari si are in jur de 250.000 de salariati, in peste 2.200 de unitati.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri