Gogoşi, cafea sau alte produse gratis se numără printre noile oferte pe care unele companii le pregătesc pentru cei care demonstrează că s-au vaccinat anti-COVID-19, cu intenţia de a promova imunizarea şi a adecva campaniile de marketing la noua realitate a pandemiei.

Lanţul de cafenele Krispy Kreme a început să ofere în SUA câte o gogoaşă gratis celor care demonstrează că s-au vaccinat împotriva noului coronavirus, un privilegiu de care se bucurau până acum doar lucrătorii sanitari şi profesorii.

Promoţia este valabilă în întreaga ţară şi pe tot parcursul anului, iar cei vaccinaţi vor primi gratis, dacă doresc, o gogoaşă.

La rândul său, start-upul de produse electronice Drop a promis reduceri în valoare de 50 de dolari celor care îşi fac un selfie cu certificatul de vaccinare, într-o tendinţă de promovare a vaccinării care începe să se extindă.

Potrivit Drop, le revine firmelor responsabiliatea de a încuraja campania de vaccinare şi de a contribui la risipirea îndoielilor în privinţa imunizării.

Firme precum Lyft şi Uber oferă reduceri persoanelor care se deplasează la centrele de vaccinare, în timp ce Starbucks îşi oferă serviciile la centrele din statul Washington unde se administrează vaccinurile şi unde este sediul firmei.

Unele state precum New York oferă angajaţilor jumătate de zi liberă pentru cei care merg să se vaccineze, în timp ce companii ca Starbucks sau Krispy Kreme se oferă să plătească lucrătorilor o zi de muncă pentru a putea merge să se vaccineze.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri