TikTok vrea să lanseze o nouă funcționalitate în aplicație și anume shopping-ul online. Rețeaua de socializare a început testarea funcției de cumpărături, în urma unui parteneriat cu o serie de branduri din Europa, scrie RetailDetail.

Brandul britanic de îmbrăcăminte de stradă Hype este una dintre primele mărci care au acces la noua funcționalitate, ceea ce îi va permite să afișeze o gamă de articole cu imagini și prețuri ale produselor pe pagina unui magazin TikTok.

Deși TikTok în sine nu se va ocupa de vânzări, mărcile vor putea avea magazine dedicate pe aplicația TikTok, pot primi comenzi și vor comunica cu utilizatorii. În prezent, TikTok testează această funcționalitate pentru un grup selectat de utilizatori. Nu este clar când va fi lansat serviciul pe o scară mai largă.

Douyin, versiunea chineză a Tiktok, oferă deja cumpărături în aplicație cu mare succes. În plus, aplicația video a colaborat și cu Shopify anul trecut, oferind aproape un milion de retaileri posibilitatea de a se promova și de a vinde produse pe platforma de socializare.

.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri