După Google şi Facebook, a venit rândul unei alte companii californiene importante, Uber, să anunţe că vaccinarea va deveni obligatorie pentru angajaţii săi din Statele Unite, în contextul în care varianta Delta a noului coronavirus a determinat o nouă creştere a numărului de cazuri de COVID-19 la nivel mondial.

Totodată, revenirea angajaţilor în birouri, pe plan global, a fost amânată pentru sfârşitul lunii octombrie, a raportat Business Insider. Reprezentanţii companiei Uber nu au făcut deocamdată declaraţii pe această temă.

Google şi Facebook au făcut miercuri anunţuri similare, precizând că vor cere tuturor angajaţilor lor care vor reveni în birourile celor două companii să fie vaccinaţi împotriva noului coronavirus, după un val de anunţuri asemănătoare ale organismelor publice din Statele Unite.

Preşedintele Joe Biden a prezentat o serie de măsuri pentru a stimula vaccinările în Statele Unite, printre care se află şi obligativitatea pentru milioane de angajaţi federali de a se vaccina sau de a se supune unei serii de constrângeri, precum obligaţia de a purta măşti sanitare în permanenţă şi de a face cu regularitate teste COVID-19, o dată sau de două ori pe săptămână, transmite Agerpres.

Statul federal american are un personal alcătuit din 4 milioane de persoane, dintre care 2 milioane de civili.

Aproape jumătate din populaţia americană (49,4%) este vaccinată cu schemă completă, iar 57,7% din totalul rezidenţilor de peste 12 ani, care reprezintă persoanele eligibile pentru vaccinare, sunt complet vaccinaţi, potrivit datelor publicate de Centrul pentru Prevenirea şi Controlul Bolilor (CDC), principala agenţie federală de sănătate publică din Statele Unite.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri