Nu toate companiile au reușit să se adapteze mediului online sau, mai degrabă, nu funcționează la capacitate maximă în online. Prin urmare, angajatorii au recurs la oferirea anumitor beneficii pentru ca angajații să se întoarcă la birouri. De la cafele și gogoși, unele companii au mers până la vacanțe luxoase, premii în bani de până la 10.000 de dolari sau chiar mașini.

Compania din Real-Estate CoStar este cea care oferă inclusiv o Tesla, model S, celor care vor să se întoarcă la birou și care vor să se și vaccineze anti-COVID.

Compania, despre care Michael Desmarais, directorul de Resurse Umane, spune că nu a disponibilizat vreun angajat pe tot parcursul pandemiei, vrea ca toți angajații săi să se vaccineze și să se întoarcă la birou. Firma a început să-și întâmpine muncitorii în primăvară, scrie The New York Post.

”Am vrut să facem întoarcerea la birou mai amuzantă și mai provocatoare, fără costuri în plus pentru companie. Ar fi ironic din partea noastră să promovăm spațiile de birouri, iar noi să nu fim în astfel de spații”, a adăugat Desmarais.

Începând cu 22 aprilie, toți angajații care vin la birou în oricare dintre cele nouă sedii ale companiei, inclusiv în baza din Times Square, au participat la o tragere la sorți zilnică pentru 10.000 de dolari. Compania a dat câte 10.000 de dolari în fiecare zi, timp de 30 de zile.

Ulterior, a oferit trei excursii de o săptămână în Barbados pentru trei angajați norocoși și oaspeții lor, cu un avion închiriat. Alte două astfel de călătorii nu au fost încă epuizate de câștigători.

Marele premiu, câștigarea unei Tesla, este încă în joc.

94% din angajații CoStar sunt vaccinați, iar 85% dintre aceștia s-au întors la birouri.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri