Omul de afaceri și miliardarul francez Bernard Arnault, director executiv al grupului de lux LVMH, vinde toate acțiunile rămase în Carrefour, scrie Retail Detail.

„După ce am sprijinit Carrefour timp de 14 ani ca acționar pe termen lung, am decis să ne reorientăm investițiile", a declarat Bernard Arnault”.

Ieșirea nu este o mare surpriză: din septembrie anul trecut, acționarul și-a redus participația, care se ridică acum la aproximativ 5,7%. Miliardarul a obținut 724 milioane euro. Investiția celui mai bogat francez din Carrefour cu siguranță nu a fost profitabilă.

Arnault a cumpărat primul său pachet de 32 de milioane de acțiuni în 2007 la un preț de aproximativ 47 de euro și a continuat să cumpere mai multe acțiuni în anii care au urmat. În 2019, deținea 69 de milioane de acțiuni sau 8,6% din capital. Dar prețul acțiunilor Carrefour a scăzut de atunci: mai puțin de 17 euro.

La începutul acestui an, Arnault era interesat de apropierea dintre grupul canadian Couche-Tard și Carrefour: un acord ar fi putut să-i ofere o recuperare parțială a investiției. Totuși, Arnault rămâne optimist și nu își pierde încrederea în retailer.

„În ultimii patru ani, Carrefour a suferit o transformare remarcabilă sub conducerea lui Alexandre Bompard”, spune omul de afaceri, argumentând că retailerul „are toate șansele pentru a recupera pierderile”.

Bernard Anault, președintele și CEO-ul grupului LVMH , este pe locul trei cel mai bogat om din lume. Averea sa netă este estimată la 163,7 miliarde dolari, deținând peste 70 de mărci, inclusiv Louis Vuitton și Sephora. Omul de afaceri francez și cel mai bogat om din Europa, Bernard Arnault, a câștigat averea de 100 de miliarde de dolari anul trecut în decembrie.

Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri