Grupul francez de distributie si productie de bunuri de lux PPR, controlat de familia miliardarului francez Francois Pinault, a achizitionat 25,14% din producatorul german de articole sport Puma si va lansa o oferta publica de achizitie a capitalului restant, oferind 330 euro pe actiune, informeaza Bloomberg.

Pretul propus de PPR, de 330 euro pe actiune, ridica valoarea intregului pachet de actiuni a Puma la aproximativ 5,5 miliarde euro. Niciun purtator de cuvant al Puma nu a putut fi contactat pentru a oferi informatii suplimentare.

Grupul PPR (Pinault - Printemps - La Redoute), care a facut aceasta tranzactie prin intermediul filialei sale Sardis, a achizitionat participatia de 25,14% din Puma detinuta de holdingul Mayfair a familiei germane de oameni de afaceri Herz, a anuntat Puma intr-un comunicat bursier.

Pretul oferit de grupul francez, specializat in productia de bunuri de lux, (Gucci, Yves-Saint-Laurent) si de distributie (Reteau de magazine Fnac) a fost cu 5% mai mare decat valoarea atinsa de actiunile Puma la inchiderea sedintei de tranzactionare de joi, 5 aprilie, la bursa de la Frankfurt.

Pe piata existau deja zvonuri conform carora grupul Puma, considerat mult prea mic pentru a putea face fata de unul singur gigantilor producatori de echipament sportiv precum Nike si Adidas. Anumiti analisti estimeaza ca grupul german, care in ultimii ani si-a creat o imagine high-tech si corespunzatoare tendintelor, se pliaza foarte bine cu portofoliul PPR.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri