5. Prada

5. Prada

Prada este un brand italian de lux care se clasează printre cele mai scumpe mărci de îmbrăcăminte din lume. Cunoscut în mod special pentru gențile sale din piele, Prada produce astăzi o mulțime de categorii de articole vestimentare: de la genți de călătorie, accesorii și până la pantofi bijuterie. Valoarea companiei este estimată la 11,1 miliarde dolari.

Sursă foto: Unsplash

4. Hermès

4. Hermès

Fiind cel mai vechi brand de pe această listă, Hermès și-a făcut debutul la Paris în 1837. Printre principalii clienți de atunci se numărau nobilii și femeile europene. Astăzi, Hermès comercializează articole din piele, bijuterii, ceasuri, articole de îmbrăcăminte și parfumuri. În 2019, una dintre poșete - fabricată din piele de crocodil- a fost vândută pentru 242.000 dolari la o licitație în Hong Kong. Valoarea companiei este estimată la 1,77 miliarde dolari.

Sursă foto: wikipedia.org

3. Gucci

3. Gucci

Cu sediul în Florența, Italia, Gucci este probabil cel mai bine cunoscut pentru gențile sale din piele, încălțăminte și accesorii pentru femei.

De asemenea, brandul oferă o gamă completă de îmbrăcăminte pentru bărbați, alături de produse pentru casă, decor sau produse de înfrumusețare: machiaj și parfum. Valoarea companiei se ridică la 20 miliarde dolari.

Sursă foto: Unsplash

2. Christian Dior

2. Christian Dior

Christian Dior este primul brand de modă care a introdus publucului conceptul de rochie de seară, brandul fiind făcut popular chiar de prințesa Diana. Cu toate acestea, acest brand s-a concentrat în principal pe îmbrăcămintea femeilor, dar acum produce articole și pentru bărbați.

La doar trei ani de la înființare, această marcă a reprezentat până la cinci la sută din veniturile totale din exporturile Franței. Christian Dior este marca de cosmetice de top din lume, iar companiei este estimată la 70 miliarde dolari.

Sursă foto: Unsplash

1. Louis Vuitton

1. Louis Vuitton

Louis Vuitton reprezintă cel mai valoros brand de haine din lume. Toate produsele lor sunt atât de solicitate încât, chiar dacă nu oferă niciodată reducere la produsele sale, nu își pierde faima. Cu un obiectiv minim de vânzare și un cost ridicat de fabricație, Louis Vuitton oferă cel mai scump produs. Valoarea companiei este estimată la 150 miliarde dolari.

Sursă foto: Unsplash

Sursa foto: Unsplash