NASA are în agendă o misiune extrem de importantă pentru acest deceniu, adică revenirea pe satelitul natural al Pâmântului, dar se pare că un alt obstacol ar da peste cap calendarul noului program de aselenizare.

Agenda este deja amenințată de procesul intentat de Jeff Bezos și de lipsa de fonduri necesare, dar încă un element important ar putea întârzia programul Artemis.

Este vorba despre noul model de costum spațial, cu care se vor echipa astronauții.

Timp de 14 ani, NASA a băgat 420 de milioane de dolari în dezvoltarea unui nou echipament, dar fără prea mare succes, iar întârzierea dezvoltării unui costum nou ar putea împinge și mai mult calendarul noului program de aselenizare, relatează BBC.

”Un costum gata pentru misiune este de ani distanță”, se arată într-un raport recent al NASA, deși costumele trebuie testate și în cele două zboruri spațiale care vor pregăti misiunea către Lună.

Mai mult, se pare că Agenția are în plan să investească încă 1 miliard de dolari în design, dezvoltare și testarea a două costume noi.

NASA a lansat oferta de creare a noilor costume către sectorul privat, iar propunerile din partea companiilor private sunt așteptate până pe data de 1 decembrie. În primăvara anului viitor va mai fi acordat încă un contract.

După cum era de așteptat, Elon Musk, unul dintre cei mai entuziaști antreprenori în ceea ce privește spațiul, a anunțat pe Twitter că SpaceX este pregătită să prea această misiune și să se implice în crearea noilor costume pentru astronauți.

Sursa foto: NASA

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri