Vanzarile Roche au crescut cu 16% in primul trimestru al 2007

Cererea substantiala pentru produsele farmaceutice care trateaza cancerul au contribuit la cresterea cu 16% a vanzarilor inregistrata de grupul farmaceutic Roche, pana la 11,4 miliarde franci elvetieni, in primul trimestru al anului.

Vanzarile diviziei de produse farmaceutice au crescut cu 18% pana la 9,14 miliarde franci, a anuntat miercuri cel mai mare producator de produse framaceutice din lume, datorita cererii pentru medicamentele destinate tratarii cancerului, precum Avastin, Herceptin, Xeloda si MabThera.

"Datorita succesului inregistrat in primele trei luni ale anului, am majorat estimarile pentru 2007 si ne asteptam ca nivelul castigurilor pe actiune sa depaseasca nivelul vanzarilor grupului", a declarat directorul executiv al Roche, Franz Humer, preluat de NewsIn. Compania elvetiana nu a modificat estimarile financiare pentru anul 2007, mizand in continuare pe o crestere a grupului si a vanzarilor de peste 10%.

Un grup de 20 de analisti estimase pentru Reuters ca vanzarile grupului ar putea creste pana la 11,12 miliarde franci iar vanzarile diviziei de produse farmaceutice urmand a contabiliza 8,9 miliarde franci. Roche detine un portofoliu bine dezvoltate de produse pentru lupta impotriva cancerului, care este sectorul farmaceutic caracterizat prin cel mai rapid ritm al dezvoltarii, destul de multe produse terapeutice naturiste si putine medicamente ale caror patent va expira in anii ce vor urma, devenind astfel medicamente generice, ce pot fi produse de orice companie.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »



Setari Cookie-uri