Dacă vrei un produs de la Tesla, dar nu-ți permiți o mașină, compania lansează din când în când produse de colecție, care costă mult mai puțin.

Nu neapărat mai puțin decât alte produse similare care pot fi găsite pe piață, pentru că poartă brandul Tesla și sunt produse de colecție, dar este un soi de exercițiu de imagine la care recurg multe companii mari.

Anterior, Tesla a lansat un decantor de 150 de dolari și o umbrelă de 60 de dolari. Acum, Elon Musk a decis să lanseze un fluier, cu design inspirat de SUV-ul electric lansat la începutul acestui an, Cybertruck.

Fluierul de la Tesla a fost produs în serie limitată și este realizat din oțel inoxidabil de calitate medicală.

De altfel, fluierul se numește Cyberwhistle și costă 50 de dolari. În doar o oră de la anunțul lui Elon Musk pe contul său de Twitter stocul de fluiere fusese deja epuizat.

Cei care au pus mâna pe fluier l-au pus la revânzare pe eBay, iar unul dintre utilizatori i-a stabilit un preț de 2.250 de dolari, potrivit BusinessInsider.

Retail jobs

Cu această ocazie, Elon Musk nu s-a putut abține și a făcut o glumă în stilul său, deja, caracteristic spunând: Nu mai aruncați banii pe cârpa de șters de la Apple.

„Cârpa de la Apple” costă 19 dolari.

Sursa foto: Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Adrian Ungureanu
Venit în Capitală în 2007, ca orice copil de provincie cu tolba plină de vise, primul fiind acela de a deveni comentator sportiv - următorul Cristian Țopescu - Adrian a ales să-și înceapă cariera de jurnalist scriind în presă. Deși era abia în al doilea an la Facultatea de Jurnalism , Adrian și-a găsit un loc de muncă la ziarul ” Curierul Național ”. A realizat abia la interviul de angajare că nu mai există departament de sport la ziar, dar asta...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri