Electrolux, al doilea producator de electrocasnice din lume, a anuntat ca profitul inregistrat in primul trimestru al 2007 a fost mai mic decat asteptarile pietei, insa a reafirmat obiectivul financiar anual.
Profitul operational a crescut pana la 757 milioane coroane suedeze (112 milioane dolari), sub nivelul inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, de 600 milioane coroane, fiind si sub estimarile analistilor care, pentru Reuters, estimasera ca Electrolux va inregistra in primul trimestru al 2007 un profit operational de 840 milioane coroane, potrivit NewsIn.

Producatorul de aspiratoare, masini de spalat, congelatoare si frigidere, a reafirmat obiectivele financiare pentru anul 2007, precizand ca cheltuileile pentru materii prime ii vor afecta performanta. Electrolux, printre brandurile caruia se numara AEG, Zanussi si Frigidaire, a contracarat destul de usor efectele negative ale scaderii pietei din Statele Unite ale Americii in al patrulea trimestru al 2006.

De ani buni Electrolux isi reduce costurile de productie si isi muta uzinele de productie in zone mai ieftine din Asia, Europa de Est si Mexic pentru a contracara efectele cresterii preturilor la materia prima si a inaspririi concurentei in mai multe segmente ale productiei.

In ciuda scaderii pietei americane si variatiilor valutare, vanzarile Electrolux au crescut in primul trimestru al 2007 cu 1,5%, pana la 24,93 miliarde coroane, depasind media estimarilor analistilor, de 23,73 miliarde coroane.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri