Un client Burger King a dat în judecată compania deoarece mărimea burgerului (Whopper) nu este aceeași ca în reclame. ”Burger King susține că oferă cel mai mare și satisfăcător burger, dar, în realitate, nu este deloc așa”, a declarat Walter Coleman, reclamantul.

Burgerul real este cu 35% mai mic decât cel expus în reclame, potrivit reclamației clientului. Coleman, alături de alți clienți nemulțumiți, susțin că au fost înșelați de Burger King și cer companiei să răspundă public pentru imaginile false, scrie The Mirror.

În procesul intentat săptămâna trecută, la Tribunalul Districtual al Statelor Unite din Florida de Sud, Coleman a insistat că Burger King denaturează dimensiunea mâncării în reclamele sale.

Pe lângă daune, reclamantul cere și ca Burger King să „corecteze comportamentul înșelător”. Reclamele Burger King prezintă burgeri cu „bucăți de carne supradimensionate și ingrediente care se revarsă peste chiflă pentru a face să pară că burgerii sunt cu aproximativ 35 la sută mai mari ca dimensiune”.

Coleman mai precizează că Burger King înșeală consumatorii inclusiv financiar, deoarece aceștia plătesc mai mult pentru un burger, deși primesc mult mai puțină carne.

De partea cealaltă, Burger King a anunțat că nu va comenta public acuzațiile.

Pe lângă aceste reclamații, compania trebuie să răspundă și în fața unui grup de clienți vegetarieni, care au văzut cum burgerii destinați lor erau gătiți pe același grătar pe care erau pregătiți cei cu carne.

Aceasta din urmă a fost înaintată de Phillip Williams, client care a declarat că burgerii fără carne au fost gătiți pe grătarul cu carne.

La aceasta, compania a precizat că nu există specificată vreo prioritate în gătirea burgerilor pe grătarul din bucătărie.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri