MasterCard a afisat miercuri un castig trimestrial mai mare cu 69,6% fata de cel inregistrat in perioada echivalenta din 2006, obtinut pe seama cresterii numarului si valorii tranzactiilor procesate prin sistemele companiei, relateaza NewsIn.

MasterCard, care proceseaza plati facute cu cardul, a afisat un castig de 214,9 milioane dolari pe trimestrul intai, respectiv de 1,57 dolari/actiune, in crestere fata de suma de 126,7 milioane dolari, respectiv 94 de centi/actiune, care reprezinta castigurile companiei din aceeasi perioada din 2006.

MasterCard a raportat, pentru anul 2006, un volum brut al tranzactiilor de 520 miliarde de dolari in Europa, in crestere cu 13,9% fata de 2005, pe fondul avansului puternic al numarului de carduri emise sub sigla proprie si al cumparaturilor achitate electronic, a informat compania la data de 13 februarie.

Volumul cumparaturilor platite cu carduri emise sub sigla MasterCard in Europa a crescut anul trecut cu 14,1%, pana la 384 miliarde dolari.

MasterCard Europe are sediul central in orasul belgian Waterloo si administreaza afacerea MasterCard Worldwide in 51 de tari europene, organizate administrativ in trei zone care includ Zona Unica de Plati Euro, pietele mature si pietele europene in dezvoltare.

MasterCard proceseaza peste 14 miliarde de tranzactii in fiecare an si ofera analize specializate si servicii de consultanta catre institutiile financiare care ii sunt cliente si catre comercianti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri