Preşedintele francez Emmanuel Macron a fost considerat mai convingător decât candidata de extremă dreapta Marine Le Pen în dezbaterea televizată dinaintea celui de-al doilea tur al alegerilor prezidenţiale care va avea loc duminică, potrivit unui sondaj de opinie citat de Reuters.

Sondajul rapid realizat de Elabe pentru BFM TV a constatat că 59% dintre telespectatorii chestionaţi l-au considerat pe Emmanuel Macron mai convingător, conform Agerpres.ro.

În 2017, acelaşi institut de sondare a opiniei publice a constatat că 63% din cei chestionaţi l-au considerat mai convingător pe Macron.

Sondajele de opinie privind intenţiile de vot pentru alegerile din 24 aprilie estimează că Emmanuel Macron va ieşi câştigător cu aproximativ 55,5% din voturi. În 2017, Emmanuel Macron a învins-o pe Marine Le Pen cu 66,1% din voturi.

Preşedintele ucrainean Volodimir Zelenski a îndemnat-o pe Marine Le Pen, candidată în alegerile prezidenţiale franceze acuzată de apropiere de Rusia, să admită că "s-a înşelat" şi a adăugat că nu vrea să "piardă" relaţiile sale cu preşedintele francez Emmanuel Macron, şi el candidat, informează miercuri AFP.

"Dacă doamna candidat înţelege că s-a înşelat, (...) relaţia noastră s-ar putea schimba", a declarat la BFMTV preşedintele ucrainean într-un interviu la distanţă, din Kiev. Însă, a adăugat şeful statului ucrainean, "eu nu sunt convins că am dreptul, astăzi, să influenţez ceea ce se întâmplă la voi".

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri