Serviciul poştal ucrainean Ukrposhta a anunţat că a fost ţinta unui atac cibernetic, după ce mai devreme săptămâna aceasta a pus în vânzare un timbru care celebrează scufundarea crucişătorului rus Moskva, transmite Reuters, preluat de Agerpres.

Ucrainenii au format cozi pentru a cumpăra timbrul ce arată un soldat ucrainean făcând un gest vulgar în direcţia navei ruse, alături de textul "Navă de război rusească, du-te naibii!", mesajul pe care conform unei înregistrări ucrainene neautentificate de surse independente l-ar fi comunicat acestei nave soldaţi ucraineni de pe Insula Şerpilor înainte ca ruşii să ocupe această insulă.

După publicarea acelei înregistrări, Kievul a susţinut că militarii ucraineni de pe Insula Şerpilor au fost ucişi în timpul asaltului, dar a recunoscut mai târziu că ei sunt în viaţă. Moscova anunţase imediat după ocuparea insulei că 82 de soldaţi ucraineni s-au predat pe Insula Şerpilor.

Crucişătorul Moskva, care a participat la asaltul asupra asupra Insulei Şerpilor la începutul invaziei ruse în Ucraina, s-a scufundat joia trecută în timp ce era remorcat spre portul Sevastopol după ce a fost lovit de două rachete ucrainene Neptun.

Pentru a celebra scufundarea navei amiral a flotei ruse la Marea Neagră serviciul poştal ucrainean a emis acel timbru, care a avut un mare succes la vânzare.

Atacul cibernetic care a vizat Ukrposhta este unul DDoS, a anunţat directorul acestei instituţii, Igor Smilianski, fără a menţiona cine ar putea fi autorul.

Autorităţile ucrainene au anunţat la începutul lunii că au zădărnicit o tentativă a hackerilor ruşi de a ataca cibernetic reţeaua de electricitate a Ucrainei.

Sursa foto: Shutterstock / Gregory Gus

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri