Elon Musk, cel care a bătut inițial palma cu cei de la Twitter pentru a prelua compania, în urma unei tranzacții ce este evaluată la 44 miliarde de dolari, a anunțat pe contul său de Twitter că suspendă preluarea.

Potrivit lui, auditul derulat pentru a vedea în ce stare se află compania a scos la iveală faptul că numărul conturilor false de Twitter reprezintă circa 5% din totalul bazei de utilizatori.

Twitter are în total circa 229 de milioane de utilizatori unici, iar cei 5% nu ar reprezenta chiar o problemă, dacă nu ar fi conturi de spam și care se ocupă cu răspândirea de înșelătorii prin platforma de socializare.

„Afacerea cu Twitter, suspendată, așteptând detalii care să confirme că volumul conturile de spam/false reprezintă sub 5%” din totalul de utilizatori”, a scris Elon Musk pe contul său.

Imediat după anunț, valoarea acțiunilor Twitter s-a prăbușit cu 25% în pre-market trading, bursa americană urmând să se deschidă din nou joi la ora 16:30 (ora României).

Twitter a anunțat în data de 25 aprilie că a acceptat oferta lui Elon Musk de a cumpăra compania, valoarea tranzacției fiind estimată la 44 de miliarde de dolari, relatează BusinessInsider.

Cele două părți s-au întâlnit duminică, după ce directorii Twitter au ales să reexamineze oferta inițială a lui Musk, au raportat mai multe puncte de vânzare, după ce acesta a asigurat o finanțare de aproximativ 46 de miliarde de dolari pentru a susține acordul.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri