După ce cu doar o zi înainte a declarat că suspendă preluarea Twitter din cauza conturilor false descoperite, Elon Musk anunță că va face un eșantion aleatoriu pentru a vedea exact câți dintre utilizatorii Twitter sunt roboți.

Auditul derulat pentru a vedea în ce stare se află compania a scos la iveală faptul că numărul conturilor false de Twitter reprezintă circa 5% din totalul bazei de utilizatori. Twitter are în total aproximativ 229 de milioane de utilizatori unici, iar cei 5% reprezintă conturi de spam, care se ocupă cu răspândirea de înșelătorii prin platforma socială, scrie Business Insider.

„Pentru a afla, echipa mea va face un eșantion aleatoriu de 100 de urmăritori ai Twitter”, a spus Musk într-un tweet, făcând referire la contul propriu al platformei, care are peste 61 de milioane de urmăritori.

„Îi invit pe alții să repete același proces și să vadă ce descoperă. S-a ales 100 ca număr de dimensiune a eșantionului, pentru că acesta este măsura pe care Twitter o folosește pentru a face astfel de calcule”, a mai precizat fondatul Tesla, în postarea sa.

Când un utilizator de Twitter a întrebat dacă Musk s-a gândit la asta înainte de a accepta un acord de 44 de miliarde de dolari, CEO-ul Tesla și SpaceX a spus că „s-a bazat pe acuratețea dosarelor publice ale Twitter”.

Reamintim că Twitter a anunțat în data de 25 aprilie că a acceptat oferta lui Elon Musk de a cumpăra compania, valoarea tranzacției fiind estimată la 44 de miliarde de dolari.

Sursa foto: Agerpres

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri