Meseria de influencer este tot mai greu de realizat în Rusia, iar motivul, deși banal, lovește chiar în epicentrul acestui fenomen. Concret, importurile de Botox au scăzut atât de mult în această țară încât implanturile cu binecunoscuta substanță pur și simplu nu se mai pot realiza.

Astfel, importurile de Botox au scăzut la 74.500 de unități în perioada ianuarie-martie a acestui an, de trei ori mai puțin față de aceeași perioadă a anului trecut, conform publicației Moscow Times, care citează date Kommersant.

"Cantitatea scăzută de Botox deja cauzează preocupări majore printre clinicile de profil", a declarat Yulia Franglova, cofondatoare a asociației de medicină estetică NAKEM.

De asemenea, clinica de sănătate privată Medsi din Rusia a declarat pentru Kommersant faptul că rezervele sale de Botox nu vor mai dura decât trei luni.

Efectele sunt cauzate de faptul că unul dintre principalii producători ai substanței, compania farmaceutică AbbVie, care asigura un sfert din importurile Rusiei de Botox, și-a suspendat operațiunile în Rusia.

Nu același lucru s-a întâmplat însă cu ceilalți doi producători Botox, compania franceză Ipsen și cea germană Merz, care au revenit asupra deciziei de a-și sista activitatea în Rusia, după ce inițial anunțaseră că vor face acest lucru.

Având în vedere situația, clinicile de înfrumusețare din Rusia vor fi nevoite să apeleze la produsele anti-îmbătrânire produse pe plan local.

Sursa foto: Shutterstock / Anetlanda

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri