Profitul operational al producatorului danez de bere Carlsberg din trimestrul I a crescut peste estimarile analistilor, fata de perioada echivalenta din 2006, pe seama vanzarilor din Europa de Est si Asia, iar firma a revizuit in crestere estimarile pentru rezultatele din 2007, potrivit NewsIn

Al saselea producator de bere din lume a afisat miercuri castiguri inainte de deducerea dobanzii si impozitarii de 402 milioane coroane daneze (73,18 milioane dolari), in crestere fata de estimarile medii ale analistilor care au indicat un castig de 159 milioane coroane daneze si fata de castigurile in valoare de 83 milioane coroane daneze obtinute in aceeasi perioada din 2006.

Vanzarile producatorului danez de bere au crescut cu 14%, pana la valoarea de 8,9 miliarde coroane daneze. Cresterea vanzarilor Carlsberg a fost sustinuta de activitatea distribuitorului de bere din Europa de est, compania cu capital mixt BBH, unde Carlsberg este partenera cu firma Scottish & Newcastle.

"Rezultatele Carlsberg sunt mai mari fata de asteptari", a spus un analist de la ING, Gerard Rijk. "Aceste rezultate au fost generate mai ales de activitatea companiei BBH si vor genera o crestere a cotatiei actiunilor Carlsberg pe pietele internationale", a estimat Rijk.

"Performanta pozitiva este generata mai ales de cresterile din Europa de est si din Asia, dar si de activitatea companiei din Europa de vest", se spune intr-un comunicat al companiei.

Carlsberg estimeaza o crestere cu 7% a profitului operational la 4,7 miliarde coroane daneze in 2007. Profitul operational al Carlsberg urma sa creasca in 2007 pana la 4,5 miliarde coroane daneze, potrivit estimarilor mai vechi ale companiei, iar pentru vanzari era indicata o crestere cu aproximativ 5%.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri