Firma Coca-Cola Hellenic Bottling (CCHB), al doilea imbuteliator de bauturi racoritoare ale companiei Coca-Cola din lume, a afisat un profit trimestrial de patru ori mai mare decat in perioada echivalenta din 2006, obtinut partial pe seama lansarii unui produs nou, potrivit Reuters citata de NewsIn.

Compania a anuntat ca profitul trimestrial net a crescut la 25,4 milioane euro (34,38 milioane dolari), fata de 5,6 milioane euro, care reprezinta rezultatele obtinute in perioada echivalenta din 2006, deoarece a inregistrat o crestere pozitiva pe pietele emergente si costuri de restructurare mult mai mici.

Compania Coca-Cola Hellenic Bottling, detinuta in proportie de 24% de Coca-Cola, a estimat ca va avea un castig anual pe actiune intre 1,77 si 1,80 euro si un volum de crestere intre 7 si 8%.

Cotatia actiunilor Coca-Cola Hellenic Bottling (CCHB) a crescut cu 1,6% in deschiderea sedintei bursiere, peste castigurile de 0,5% inregistrate pe piata bursiera a Greciei.

Compania CCHB, care deruleaza operatiuni in 28 de tari din Europa si Africa, a inregistrat o crestere cu 18% a volumului vanzarilor, pana la 402,3 milioane de unitati, datorita lansarii noii bauturi racoritoare Coke Zero si a incalzirii vremii in Europa, care a alimentat cresterea cererii de bauturi racoritoare.

CCHB a lansat Coke Zero in Irlanda, Grecia, Elvetia, Croatia si Austria la inceputul acestui an si intentioneaza sa lanseze bautura carbogazoasa pe mai multe piete.







Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri