Toți cei care credeau că pandemia și criza financiară au redus semnificativ oportunitățile de pe piața muncii, nu au auzit încă de Shoji Morimoto, japonezul care este plătit să nu facă nimic. Sau, mai bine spus, este plătit să facă nimic, sau aproape nimic, de la caz la caz.

De asemenea, trebuie spus că prețul pe care îl cere Morimoto pentru acest "serviciu" nu este deloc mic, el încasând 10.000 de yeni (aproximativ 73 de euro) pentru o oră de nefăcut nimic, conform BBC.

Cât despre clienții săi, aceștia sunt, în general, persoane care trec prin clipe dificile, un astfel de exemplu fiind o femeie care l-a angajat să petreacă timp în compania ei în timp ce își pregătea actele pentru divorț.

De asemenea, altcineva l-a angajat doar pentru a face cu mâna trenului în care se afla. Practic, odată ce trenul a plecat din stație, jobul lui Morimoto s-a încheiat.

"Cred că oamenii care se simt vulnerabili sau sunt în momente intime devin mult mai sensibili față de oamenii care le sunt apropiați, de aceea preferă să ceară ajutorul unui străin, cu care nu au nicio conexiune", a explicat acesta mobilul activității sale.

Morimoto nu este însă singur în acest demers, în Japonia existând, spre exemplu și un om care se consideră foarte urât și care își câștigă existența demonstrându-le altor oameni care se consideră urâți că el poate fi mult mai urât decât ei.

Nu în ultimul rând, trebuie spus că Morimoto are o medie de doi clienți pe zi, în scădere față de cei patru pe care îi avea înainte de pandemie în aceeași perioadă de timp.

Sursa foto: Shutterstock / imtmphoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri