Retailerul Fashion Marks & Spencer încearcă să impulsioneze vânzările pe piața din Marea Britanie după ce a lansat un serviciu online de creditare prin care le permite clienților care nu au bani la momentul respectiv să achiziționeze, totuși, produsele pe care le doresc.

Astfel, linia de creditare online, intitulată "Sparks Pay", le permite clienților să acceseze suma de maximum 500 de lire sterline, verificarea și aprobarea creditării venind în termen de câteva minute, informează DailyMail.

Cât despre condițiile de creditare, cei care apelează la acest sistem, destinat exclusiv comenzilor online, pot returna banii fără nicio dobândă în termen de 45 de zile, sau 76 de zile, în cazul în care se află la prima comandă.

După acest termen, însă, dobânda care se aplică este de 23,9%, informează sursa citată.

Deputata laburistă Stella Creasy a acuzat însă această strategie a cunoscutului retailer, spunând faptul că "nu din bunătatea inimii face compania acest lucru, ci pentru a-i face pe clienți să continue să cheltuie la magazinele lor".

"Problema creditării instante este aceea că încurajează oamenii să cheltuie bani pe care nu-i au. În plus, toată lumea crede că va reuși să returneze banii la timp, dar companiile mizează pe faptul că nu vor face acest lucru", a arătat un observator al fenomenului, potrivit DailyMail.

Serviciul de creditare "Sparks Pay" se adresează unui număr de 16 milioane de clienți, mai arată publicația citată.

Sursa foto: Shutterstock / FakeStocker

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri