Elon Musk și-a actualizat biografia pe Twitter la „vânzător de parfumuri” și a lansat parfumul „Burnt Hair” (Păr Ars) reușit vânzări de peste 1 milion de dolari, relatează cnet.com.

Deși totul a început ca o glumă, parfumul a devenit real. La sfârșitul lunii septembrie, Musk a făcut aluzii despre viitorul produs, postând pe Twitter „Burnt Hair -- Scent for Men by Singed”.

Ce este și mai surprinzător este că parfumul poate fi cumpărat de pe site-ul Boring Company, firmă de săpat tuneluri înființată de Elon Musk. Cel mai probabil, este o nouă manevră prin care cel mai bogat om al planetei încearcă să aducă trafic pe site-ul companiei sale.

Musk a anunțat disponibilitatea parfumului într-un tweet, numindu-l „cel mai bun parfum de pe Pământ”.

Elon Musk (tradus în română mosc) a dat de înțeles că era logică intrarea lui pe piața parfumurilor. „Cu un nume ca al meu, intrarea în afacerea parfumurilor era inevitabil. De ce m-am luptat cu asta atât de mult timp!?”, a spus excentricul miliardar.

Burnt Hair nu încearcă să convingă pe nimeni că miroase bine. Pagina produsului are foarte puține detalii, în afară de un exemplar publicitar care o numește „esența dorinței respingătoare”.

Deși pare că-i face mai degrabă antireclamă, faima lui Musk a generat un volum de vânzări impresionant. Deși o sticlă de parfum costă 100 de dolari, la scurt timp, Elon Musk a anunțat că vânduse deja 10.000 de sticle de Burnt Hair. Asta înseamnă încasări de 1 milion de dolari, fără un efort prea mare pentru cel mai bogat om al planetei.

Nu este primul produs ciudat lansat de Elon Musk, acesta lansând un fluier Tesla de 50 de dolari, umbrele la 60 de dolari sau un decantor din sticlă la 150 de dolari.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri