Elon Musk s-a răzgândit în privința internetului pe care îl furnizează gratis pentru ucraineni, prin rețeaua Starlink, după ce în urmă cu doar o zi nu s-a mai arătat dispus să mai finanțeze acest serviciu, scrie The Guardian.

Elon Musk a anunțat că firma sa va continua să plătească pentru internetul prin satelit Starlink în Ucraina, ca urmare a războiului declanșat de Rusia în țara vecină. Decizia vine la doar la o zi după ce a sugerat că nu mai poate continua să finanțeze proiectul.

Potrivit documentelor ajunse în posesia CNN, SpaceX a avertizat Pentagonul că ar putea opri curând serviciile oferite Ucrainei, dacă guvernul american nu preia nota de plată. Potrivit lui Elon Musk, această operațiune a costat 80 de milioane de dolari, însă chiar și în ciuda costurilor mari, miliardarul a ajuns să se răzgândească și să ajute în continuare Ucraina.

La naiba cu asta. Chiar dacă Starlink încă pierde bani și alte companii primesc miliarde de dolari de la contribuabili, vom continua să finanțăm gratuit guvernul Ucrainei” a scris cel mai bogat om din lume pe Twitter.

Starlink, o constelație de peste 3.000 de sateliți mici pe orbită joasă a Pământului, a fost vitală Ucrainei în tot ce înseamnă linii de comunicații și a ajutat-o să reziste în timp ce luptă împotriva Rusiei.

SpaceX, compania condusă de Elon Musk a donat aproximativ 25.000 de terminale terestre Ucrainei, potrivit unei cifre actualizate pe care chiar miliardarul o anunțase săptămâna trecută.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri