Elon Musk a anunţat că lansarea noului sistem de autentificare a conturilor pe Twitter, care constă într-un abonament plătit, va fi amânată, fără a avansa o dată a demarării proiectului, relatează AFP, citată de Agerpres.

"Noua lansare a Blue Verified este amânată până când va exista un nivel ridicat de încredere în stoparea furtului de identitate", a scris pe Twitter noul şef al reţelei sociale.

"Probabil va fi o culoare diferită pentru organizaţii şi pentru indivizi", a adăugat el.

Musk anunţase săptămâna trecută că acest nou sistem va fi relansat pe 29 noiembrie.

Acest abonament, deschis tuturor utilizatorilor Twitter în schimbul a opt dolari pe lună, a fost unul dintre proiectele majore ale miliardarului de la preluarea platformei, la sfârşitul lunii octombrie.

O primă activare a serviciului la începutul lunii noiembrie pe iPhone a provocat o stare de confuzie, cu deschiderea multor conturi false care se prezentau drept vedete sau companii. Noul sistem a fost apoi suspendat.

În acelaşi timp, reţeaua socială a implementat o etichetă gri "Oficial" la unele conturi pentru a combate uzurparea de identitate.

Însă Elon Musk a decis să o şteargă în acelaşi zi în care a fost lansată, înainte ca directoarea de dezvoltare de produse a Twitter să intervină pentru a explica faptul că această etichetă va fi rezervată, iniţial, guvernelor şi organizaţiilor.

Înainte de achiziţionarea Twitter de către Elon Musk, platforma oferea atât un serviciu gratuit de verificare a identităţii pentru organizaţii şi persoane, cât şi un abonament plătit pentru opţiuni suplimentare.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri