Tendința experienței fără interacțiune umană pentru consumatori prinde din ce în ce mai mult teren. Astfel, un restaurant McDonald'd de tip drive-thru din Texas experimentează, pe lângă comanda obișnuită prin panourile touch-screen, care pot fi văzute, spre exemplu, și în București, aducerea complet automatizată a mâncării la fereastra de servire.

Astfel, singurul personal existent în acest restaurant, cu care însă consumatorii nu interacționează, sunt persoanele de la bucătărie, care prepară mâncarea.

Ulterior, aceasta este plasată pe niște benzi transportoare care o aduc pentru a fi livrată de sistemul robotizat, informează Entrepreneur.

Cu toate acestea, spun reprezentanții companiei, acest concept nu urmează să fie replicat și în alte locații McDonald's în curând.

Reacțiile celor care au văzut noul restaurant au fost însă amestecate, sugerând că noul tip de restaurant mai are până să fie acceptat de publicul larg.

"Da, este drăguț, dar nu sunt un fan. Avem deja suficiente lucruri automatizate în jurul nostru și nu cred că este nevoie și de altele. Nu știu", a comentat pe Instagram unul dintre cei care au testat conceptul.

De asemenea, publicația Newsweek a citat o altă persoană, care s-a plâns de pierderea locurilor de muncă în acest context.

"Iată cum dispar milioane de locuri de muncă", a arătat acesta, conform sursei citate, în vreme ce un altul a declarat că va boicota, pur și simplu, McDonald's, mâncarea lor fiind "mediocră în cel mai bun caz".

Sursa foto: Twitter / Morning Brew

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri