Tendința experienței fără interacțiune umană pentru consumatori prinde din ce în ce mai mult teren. Astfel, un restaurant McDonald'd de tip drive-thru din Texas experimentează, pe lângă comanda obișnuită prin panourile touch-screen, care pot fi văzute, spre exemplu, și în București, aducerea complet automatizată a mâncării la fereastra de servire.
Astfel, singurul personal existent în acest restaurant, cu care însă consumatorii nu interacționează, sunt persoanele de la bucătărie, care prepară mâncarea.
Ulterior, aceasta este plasată pe niște benzi transportoare care o aduc pentru a fi livrată de sistemul robotizat, informează Entrepreneur.
Cu toate acestea, spun reprezentanții companiei, acest concept nu urmează să fie replicat și în alte locații McDonald's în curând.
Reacțiile celor care au văzut noul restaurant au fost însă amestecate, sugerând că noul tip de restaurant mai are până să fie acceptat de publicul larg.
Introverts, this one's for you.
McDonald's has opened its first fully automated branch in Texas, where there is no human contact whatsoever.
(TikTok: foodiemunster) pic.twitter.com/YD1k4O7J49— Morning Brew ☕️ (@MorningBrew) December 22, 2022
"Da, este drăguț, dar nu sunt un fan. Avem deja suficiente lucruri automatizate în jurul nostru și nu cred că este nevoie și de altele. Nu știu", a comentat pe Instagram unul dintre cei care au testat conceptul.
Citeste si:
De asemenea, publicația Newsweek a citat o altă persoană, care s-a plâns de pierderea locurilor de muncă în acest context.
"Iată cum dispar milioane de locuri de muncă", a arătat acesta, conform sursei citate, în vreme ce un altul a declarat că va boicota, pur și simplu, McDonald's, mâncarea lor fiind "mediocră în cel mai bun caz".
Sursa foto: Twitter / Morning Brew
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: