O companie aeriană a demarat o campanie inedită pentru a-și promova imaginea și serviciile, dar și pentru a veni în sprijinul animalelor fără adăpost. Astfel, reprezentanții companiei în cauză au anunțat că cei care adoptă o pisică ar putea beneficia de vouchere de reducere la zborurile operate de aceasta.

Concret, compania aeriană americană Frontier Airlines oferă vouchere pentru adopția oricăreia dintre cele trei pisici pe nume Spirit, Delta și Frontier, pe care le pune la dispoziția iubitorilor de animale prin Fundația Las Vegas pentru animale, conform CNN.

Nu toate vin cu aceeași "reducere", însă: astfel, pentru pisicile Spirit și Delta, viitori stăpâni ar urma să primească câte două vouchere de reducere de 250 de dolari, ceea ce înseamnă o reducere consistentă de 500 de dolari de fiecare pisică adoptată.

Persoana care va adopta pisica Frontier, însă, va primi nu mai puțin de 4 vouchere de 250 de dolari, adică o reducere cumulată de 1000 de dolari.

"Am fost încântați că organizația implicată în salvarea animalelor a decis să le dea acestor pisici nume de avioane, inclusiv dintre cele operate de noi", au declarat reprezentanții companiei conform sursei citate.

Toate aceste vouchere ar urma să fie valabile pe tot cuprinsul anului 2023.

Cât despre cele trei pisici, acestea au acum aproximativ două săptămâni, urmând ca la vârsta de șase săptămâni să fie pregătite pentru adopție.

Sursa foto: Shutterstock / Jen Wallace

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri