Grupul francez Carrefour, numarul doi in distributia mondiala si cel mai mare jucator din Europa, se afla in concurenta cu Eroski si grupul de fonduri de investitii Permira pentru achizitionarea lantului de magazine Caprabo din Spania, anunta Le Figaro.

Numarand 500 de magazine, peste 17 000 de salariati si cu o cifra de afaceri de 2,1 miliarde de euro, preluarea Caprabo de catre Carrefour, ar reprezenta pentru grupul francez intarirea pozitiei pe piata spaniola. Cotidianul spaniol La Vanguardia, care a publicat sambata aceasta stire, sustinea citand surse apropiate cazului, ca lantul de supermarketuri Eroski este pe punctul de a avea castig de cauza in fata grupului francez.

De altfel, grupul francez de distributie a anuntat vineri intr-un comunicat de presa, semnarea unui acord prin care ceda activitatile sale in Slovacia. Acordul semnat cu societatile ICS si ECM Groupe MV, vine imediat dupa refuzul din 29 decembrie anul trecut, dat de Autoritatile pentru Concurenta din Slovacia in vederea vinderii a 4 magazine grupului Tesco. Cele patru hipermarketuri se vor afla in continuare sub franciza Carrefour, mentiona comunicatul de presa.

Grupul Carrefour numara astazi peste 8000 de magazine in aproximativ 30 de tari, fiind prezent in diferitele forme ale comertului de detail mai ales in domeniul alimentar. Marca Carrefour este intalnita in numeroase hipermarketuri, supermarketuri, magazine de maxi discount sau “cash an carry “. De asemenea, grupul francez mai gestioneaza in afara de brand-ul Carrefour, Champion, Shopi, Dia, ED si Marché Plus.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri