Grupul francez Bouygues, care desfasoara afaceri in media, telecomunicatii, constructii si imobiliare, a anuntat o crestere a profitului net de 28% pentru primul trimestru din anul 2007, comparativ cu aceeasi perioada din 2006
Grupul francez Bouygues a anuntat un profit net de 189 de milioane de euro pentru primele trei luni ale anului 2007, cu 28% mai mult decat cele 148 de milioane de euro obtinute in aceeasi perioada a lui 2006.

Cresterea castigurilor s-a datorat, in principal, diviziei de telecomunicatii a grupului francez, care a inregistrat o crestere a profitului net de 54% fata de aceeasi perioada din 2006. Profitul diviziei a ajuns la 128 de milioane de euro.

Castigurile grupului inainte de taxe, in primul trimestru din 2007, au ajuns la 336 de milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 21% fata de aceeasi perioada din 2006.

Reprezentantii Bouygues au respins miercuri speculatiile aparute pe piata cu o zi in urma care spuneau ca grupul va vinde catre Lagardere cele 42,9% din actiunile pe care le detine in societatea care administreaza reteaua de televiziune TF1.

Grupul Bouygues este prezent in 80 de tari si desfasoara afaceri in media, telecomunicatii, constructii si imobiliare. Divizia de media a Bouygues detine, printre altele, reteaua de televiziune TF1, liderul televiziunii generaliste in Franta, care cuprinde canalele TF1, Eurosport, LCI, TF6, TV Breizh si TMC. in Romania, Bouygues desfasoara activitati in constructii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri