Gigantul suedez Hennes & Mauritz (H&M) a inregistrat profituri mai scazute in al doilea trimestru al anului si vanzari sub asteptarile analistilor in luna mai, in ciuda campaniilor de imagine promovate de icon-uri pop ca Madonna si Kylie Minogue.
Pe de alta parte, oficialii H&M au anuntat un profit de 727 milioane de dolari (543 milioane de euro) pana in luna mai inclusiv, suma care nu a depasit estimarile analistilor privind un castig de 756 milioane de dolari (565 milioane de euro), dar a reprezentat o crestere fata de profitul obtinut in trimestrul anterior.

Cresterea profitului brut se datoreaza “unui proces de cumparare mult mai eficient, preturilor stabile si diferentei favorabile a cursului fata de dolar”, au declarat reprezentantii companiei.

Compania H&M, avand cele mai mari piete de de desfacere in Germania, Marea Britanie si Suedia, a deschis recent primul sau magazin in Asia, lansand gama de lux Collection of Style.

Colectia “M by Madonna”, proiectata de insasi Madonna, a fost lansata in magazine in luna martie, in timp ce cantareata pop Kylie Minogue a semnat linia de costume de baie H&M.

Colectiile nou lansate au incurajat estimarile analistilor in primele luni ale trimestrului. Desi s-a estimat o crestere a vanzarilor cu 14%, vanzarile lunii mai s-au majorat doar cu 10%. Compania nu a dat publicitatii nici un comentariu referitor la vanzarile lunii respective.

Continuand seria colaborarilor cu nume de top din industria modei, oficialii H&M au declarat ca au semnat un contract cu designer-ul italian Roberto Cavalli. Colectia masculina, feminina si de lenjerie intima purtand numele celebrului designer va putea fi admirata si achizitionata din peste doua sute de magazine H&M incepand cu noiembrie 2007.

Conducerea H&M intentioneaza sa deschida inca 95 de magazine pana la sfarsitul anului financiar 2007, majoritatea in Statele Unite, Spania, Franta, Germania, Marea Britanie si Italia. In prezent exista 1.420 de magazine H&M deschise la nivel global.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri