Pentru prima data din luna aprilie a acestui an, pretul mediu al galonului de benzina s-a situat sub 3 dolari pe piata americana, potrivit raportului Lundberg Survey.
Pretul galonului de benzina a scazut cu o fractiune de cent sub 3 dolari, inregistrand o valoare medie de 2,9961 de dolari, conform studiului citat de CNNMoney.com. Raportul Lundberg Survey, condus de o companie americana de cercetare pe piata petrolului, a aratat o scadere de 11 centi a pretului unui galon de combustibil inregistrata la benzinariile americane in ultimele doua saptamani.

Desi productia de combustibili a fost sustinuta de importuri si de cresterea capacitatii rafinariilor, cererea ridicata va mentine costurile foarte mari mai ales in perioada de trafic maxim. Prin urmare, petrolul s-a situat vineri la nivelul de 69,14 de dolari pe baril la inchiderea bursei de marfuri din New York, cea mai mare valoare raportata dupa august 2006. “De atunci, greva din Nigeria s-a mai temperat, facand posibil pe viitor ca pretul petrolului sa mai scada putin”, a declarat Lundberg.

Din toate orasele mari americane care au fost verificate in acest sens, orasul Jackson din Michigan, a avut cel mai mic pret la galonul de combustibil, de 2,75 de dolari, in timp ce in Chicago s-a inregistrat recordul de 3,39 de dolari pe galon. Alte orase americane au fost Houston cu 2,87 de dolari pe galon, Boston cu 2,96 de dolari, Las Vegas cu 3,05 de dolari si Los Angeles cu 3,10 de dolari.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri